fredag, maj 16

Billeder fra det vestlige USA

Jeg imponeres hele tiden af internettet. Hele tiden finder jeg nye hjemmesider med informationer og hele tiden finder jeg nye "tjenester", der kan bruges på min egen side eller i dette tilfælde blog. Mange af disse tjenester er endda gratis og kan benyttes kvit og frit. Husk altid at være kritisk overfor nettet og dets indhold.



Ovenstående er fra PANORAMIO. Endnu et fantantisk ben i Google-universet. Billederne er fra det vestlige USA, hvor vi skal til på årets tur. Der er mange tusinde billeder som andre brugere har lagt ud på Google Earth og som kan bruges som inspiration og planlægning af en ferietur til det vestlige USA.

Det er kun mere tid til planlægning som mangler. Passer jeg ikke på, så bliver internettet en tidsrøver. Den stjæler min tid og får jeg en bedre ferie? Nej, jeg er nødt til at passe på tiden og bare lytte til mit egne jeg og min intuition.

Ingen kommentarer: