onsdag, maj 14

Vi blander nyt og gammelt i USA

På mange måder bliver ferien til sommer en tur down memory lane. Campingferie i motorhome har vi prøvet før og elsker det. USA har min familie og jeg besøgt et utal af gange, men har stadig mange oplevelser til gode. Min første bog handlede om et road trip gennem det sydvestlige USA.
Først var det bare nogle skriblerier. Det blev teksten til min første bog. En beskrivelse fra et road trip - og det blev til ”Det sydvestlige USA i forruden”. Et område vi igen skal besøge, nogle landevej vi igen skal køre, nogle steder vi igen skal besøge – jeg kan næsten ikke vente. En familieferie er perfekt når nyt og gammelt blandes.

BOGTILBUD: Det sydvestlige USA i forruden
Rejseessay med web- og @-henvisninger fra en rejse gennem seks stater i det sydvestlige USA (Californien, Nevada, Utah, Colorado, New Mexico og Arizona). Personlig beretning fra kør-selv-tur. Normalpris i MyPlanet Shop kr. 99. Forårstilbud i maj kr. 50.

Køb bogen i MyPlanets online butik.

Ingen kommentarer: